måndag 11 januari 2010

*

Tråkig dag. måndag,kryckhelveten, lång skoldag, alla som inte ens känner mig som frågar vad jag gjort, dansomdömesprat, handikappad och sist den där cp vaktmästaren som va tvungen att få ett intyg att jag va skadad för att få en hissnyckel så jag fick kämpa mig upp för varenda jävla trappa och bli svettig. ser inte gubbjävlen att jag är skadad eller?! ingen sympati för medmänniskor alls! plus att ingen vill spela monopol med mig, jag låna antons roliga monopol med bankkort men inte en enda kan offra sig och spela med mig :( inte mycket positivt idag inte. men snart ska jag sova och hoppas på en bättre morgon dag!

moment: snälla pappi som skjutsa mig både till och hem från skolan, plus att de blev ett stopp på konsum för godis och cola!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar