onsdag 1 februari 2012

13,25

HEJ, första februari och jag mår skit. Har vart i göteborg i helgen, och när jag vaknade på söndagen mådde jag skit.39 graders feber, helt tjock i halsen, huvudvärk, förkyld och inte minst ont i nacken. aldrig haft så ont i nacken!! tydligen så är alla körtlar svullna så bara jag vriderp å huvudet gör de ont i hela kroppen. äter penicillin i tio dagar mot halsfluss. har inte kunnat äta/dricka eller ens svälja mitt eget spott. och efter tre dagar utan mat är man rätt hungrig, och såklart har mc donalds en ny hamburgare som var i varenda jäkla reklam paus. Min bästa vän Desiré känner mig så jäkla bra så vid nio tiden överraskade hon mig med det. blev super glad, behövde skratta av mig lite så efter de mådde jag lite bättre. Annars så har jag bokat en enkel biljett till Bali, 27/2 lyfter planet mot äventyret!! Jag och Lovisa har inte planerat så jätte mycket men jag vill hinna med Thailand,Malaysia och Sri lanka. På måndag ska jag vaccinera mig också! redan lite pirrig i magen men tänk va kul vi kommer ha :) Nu ska jag svalka halsen med lite ben&jerry, hoppas jag blir frisk snart. PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar