fredag 3 februari 2012

13,30

Hallåå, äntligen fredag! Är fortfarande hemma från jobbet, skulle jobbat natt ikväll men sa ifrån de eftersom jag är alldeles för förkyld för de. De onda i nacken, halsonda och febern är borta. Nu återstår huvudvärken och allt slem/snor som fyllt varenda bihåla :)) Igår va Lovisa här, vi planerade resan lite och kollade på en hembiljett till mig, ska troligtvis landa i Ukraina själv på vägen hem. Känns inte alltför kul! Är ledig från jobbet ändå till på onsdag, Ska passa på att vila ut ännu mer och verkligen bli frisk för sen är de 110 % träning inför tävlingen. Idag är planerna att ladda ner alla OC säsonger och ligga i sängen och dricka te. Är sugen på att åka till maxi och handla goda chips som bara finns där och dipp. Ska ha riktig myskväll sen. Nu ska jag ta mitt snor och bege mig mot sängen. Här är en bild på min nya bikini som kom igår, tänk er denna på min bruna kropp efter 4 veckor i asien, LÄNGTAR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar