onsdag 15 februari 2012

16,13

Hallåå. igår va de alla hjärtans dag! rätt överskattad dag då folk bara köper saker för att man måste. Spenderade min dag först på jobbet, öppnar hela veckan. dvs att jag börjar jobba sju varje dag och slutar vid ett. rätt skön jobbtid förutom att jag blir helt slut av att gå upp så tidigt. Efter jobbet igår åkte jag och tog sista twinrix sprutan så nu har jag skydd i 30 år! Smärtan i armen efter en spruta är obeskrivlig. bara jag tänker på de viker sig benen och hela kroppen blir typ slapp. Efter de åkte jag till Dansverkstan och dansade med Desiré, vi gjorde klart våran pardans. Och sedan väntade tre träningar med Linda. Har träningsvärk på alla möjliga ställen och framförallt blåmärken, hela armbågen, höfterna, knäskålarna och på händerna.. Som ni märker kör linda hårt med oss. Efter träningarna köpte jag spicyhot och kollade på en film med en bra vän, blev väckt med frukost på sängen. inte alltför ofta man har sån tur :) om 12 dagar åker jag till värmen, ska börja handla lite resorb och solskyddsfaktor och andra nödvändiga saker i helgen. Annars så har Amanda 20 års party på fredag, och på lördag är hela familjen hemma så då väntas de middag och myskväll. Sen nästa vecka är de jobb och träning som gäller för på lördag är de terminens första tävling och sen packar jag söndagen sen säger jag farväl :D:D:D:D På fredag ska jag köpa biljett till madonnas konsert förrsten, GRYMT! hörs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar